AKTUALNOŚCI | SAMORZĄD | DLA MIESZKAŃCA | DLA TURYSTY | DLA INWESTORA | KONTAKT |
Szanowni Państwo,
żyjemy w przekonaniu, że sami decydujemy co kupujemy, ale tak naprawdę nasze decyzje zapadają na poziomie nieświadomym, i to błyskawicznie. Dlatego wielokrotnie do naszych koszyków trafiają produkty, których wcale nie potrzebujemy. Wynika to z odpowiednio przygotowanych strategii, zastosowania specjalnych metod, często bazujących na niewiedzy i naiwności klienta. I właśnie o tych chwytach i metodach marketingowych będzie mówiła dr Agnieszka Szymankowska w wykładzie „Nie dajmy się zmanipulować, czyli jak nie wpaść w pułapki handlowców”. – Sklepy to nie miejsce, gdzie dostajemy coś za darmo, nawet jeśli korzystamy z promocji – podkreśla w zapowiedzi spotkania prelegentka. – Badania pokazują, że 80% zakupów to impulsy wywołane przez obraz produktu, a handlowcy umiejętnie podsuwają nam odpowiednie sugestie powodujące, że towar przez nich oferowany wydaje się atrakcyjny i niezbędny – dodaje. W tej sytuacji, zdaniem dr Szymankowskiej, niezbędne jest podnoszenie wiedzy klientów w tym zakresie.
Dr Agnieszka Szymankowska jest doktorem nauk o zarządzaniu i jakości, wykładowcą Wydziału Nauk Ekonomicznych i Technicznych ANS w Koninie. Ma doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych, gdzie ceniona jest za partnerski styl zarządzania. Zainteresowania zawodowe to polityka personalna, przywództwo i zachowania ludzi w biznesie.
Na wykład ten, z cyklu „Czwartkowe spotkania z Akademią”, zapraszamy 23 lutego o godz. 18.00, jak zwykle online, na platformie MS Teams. Link do wykładu: https://bit.ly/3tpihLi. Jeśli nasuną się Państwu pytania związane z tematem wykładu, prosimy o ich przesłanie na adres: czwartek.na.uczelni@konin.edu.pl