.
Koordynator ds. dostępności
- Pani Estera Pawełczak - w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt 1 oraz pkt 3 ppkt d, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
- Pan Przemysław Zieliński – w zakresie dostępności cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt 2 oraz pkt 3 ppkt a-c, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Rzgów,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymiw art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy Rzgów w zakresie zapewniania dostępności osobom zeszczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Kontakt:
Estera Pawełczak
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
tel. 63 241 90 18 wew. 28
E-mail: administracja@gminarzgow.pl
Przemysław Zieliński
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
tel. 63 241 90 18 wew. 38
E-mail: informatyk@gminarzgow.pl