AKTUALNOŚCI | SAMORZĄD | DLA MIESZKAŃCA | DLA TURYSTY | DLA INWESTORA | KONTAKT |
W dniu 23 listopada 2018 r. odbyła się I Sesja Rady Gminy Rzgów, zwołana przez Komisarza Wyborczego, w której udział wzięło 15 radnych. Do momentu wyboru Przewodniczącego Rady obrady prowadził radny senior – Kazimierz Ziółkowski.
Obrady przeprowadzono zgodnie z niżej przedstawionym porządkiem obrad:
Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej – Iwona Maciejewska wręczyła radnym zaświadczenia o wyborze, po czym wszyscy radni złożyli ślubowanie obejmując w ten sposób mandat radnego na 5-letnią kadencję.
Następnie Grzegorz Matuszak otrzymał zaświadczenie o wyborze, złożył przed Radą ślubowanie i objął stanowisko Wójta Gminy Rzgów w kadencji 2018-2023.
Po krótkiej przerwie w obradach, podczas której radni i zaproszeni goście złożyli Wójtowi gratulacje, Rada Gminy, w glosowaniu tajnym, wybrała Romana Jakubowicza na Przewodniczącego Rady oraz dwóch Wiceprzewodniczących Rady: Wiesława Czaję i Wiktora Nawrockiego, którego upoważniono do podejmowania wobec Przewodniczącego Rady Gminy Rzgów czynności dotyczących wyjazdów służbowych.
Wójt przedłożył Radzie Raport o stanie Gminy Rzgów na koniec kadencji 2014-2018.
Następnie jednomyślnie Rada podjęła uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta.
Szczegóły dotyczące przebiegu obrad będą zawarte w protokole z sesji, który po przyjęciu przez Radę Gminy na następnej sesji, będzie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminy Rzgów. Wszystkie podjęte przez Radę uchwały będą niezwłocznie zamieszczone w BIP.
(-) Biuro Rady