Przejdź do treści
Sprawy Urzędowe
Projekty Unijne


Wersja strony dla niedowidzących
ROZMIAR: A A A   
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów

Dostępność do usług osób Głuchych w sprawach związanych z Covid-19

Szanowni Państwo,

W trosce o dobro i dostępność do usług osób Głuchych w sprawach związanych z Covid-19, na stronie gov.pl: https://www.gov.pl/web/koronawirus/kontakt zamieszczono informacje i kontakt do tłumaczy języka migowego pracujących w systemie 24/7.

    Deklaracja dostępności

    Deklaracja dostępności strony internetowej Urzędu Gminy w Rzgowie

    Urząd Gminy Rzgów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej Urzędu Gminy w Rzgowie.

    • Data publikacji strony internetowej: 2003-02-01
    • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2016-03-03

    Status pod względem zgodności z ustawą

    Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

    Treści niedostępne

    • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
    • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,

    Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

    • Deklarację sporządzono dnia: 2020-07-08
    • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-21

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Przemysław Zieliński.
    • E-mail: informatyk@gminarzgow.pl
    • Telefon: 63 241 90 18

    Każdy ma prawo:

    • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

    Żądanie musi zawierać:

    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
    • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
    • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

    Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

    Skargi i odwołania

    Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

    • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Rzgow
    • Adres: ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
    • E-mail: ug@gminarzgow.pl
    • Telefon: 63 241 90 18

    Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

    Dostępność architektoniczna

    Dostosowanie wejść do budynków: Wejścia do budynków nie są dostosowane do osób niepełnosprawnych

    Dostosowanie korytarzy: Korytarze nie są dostosowane do osób niepełnosprawnych

    Dostosowanie schodów: Schody nie są dostosowane do osób niepełnosprawnych.

    Dostosowanie wind: W budynku nie ma windy.

    Dostępność pochylni: Przy jednym wejściu do budynku jest pochylnia.

    Dostępność platform: Przy wejściach do budynku nie ma platform.

    Dostępność pętli indukcyjnych: W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

    Dostosowanie parkingów: Przed budynkiem znajduje się parking z możliwością parkowania osób niepełnosprawnych.

    Prawo wstępu z psem asystującym: Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

     

     

     

      Koordynator ds. dostępności

      1. Pani Estera Pawełczak - w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt 1 oraz pkt 3 ppkt d, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
      2. Pan Przemysław Zieliński – w zakresie dostępności cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt 2 oraz pkt 3 ppkt a-c, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

      Do zadań koordynatora należy w szczególności:

      1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Rzgów,
      2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymiw art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
      3. monitorowanie działalności Urzędu Gminy Rzgów w zakresie zapewniania dostępności osobom zeszczególnymi potrzebami,
      4. przedstawianie Wójtowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.

       

      Kontakt:

      Estera Pawełczak
      Urząd Gminy Rzgów
      ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
      tel. 63 241 90 18 wew. 28
      E-mail: administracja@gminarzgow.pl

      Przemysław Zieliński
      Urząd Gminy Rzgów
      ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
      tel. 63 241 90 18 wew. 38
      E-mail: informatyk@gminarzgow.pl

      Dostępność

      Koordynator ds. dostępności

      Wykaz podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami

      Deklaracja dostępności

      Dostępność do usług dla osób Głuchych w sprawach związanych z COVID-19

       


        Biuletyn Informacji Publicznej  Dziennik Ustaw  Monitor Polski  ePUAP

        Pogoda w naszej Gminie

        19
        maj 2022

        Dziś są imieniny:
        brak wydarzeń

        SZCZEPIMY SIĘ DRUKI DO POBRANIA CEEB GOSPODARKA ODPADAMI Czyste Powietrze TWÓJ DZIELNICOWY Zamowienia Publiczne DOSTĘPNOŚĆ UNIA EUROPEJSKA Państwowy Fundusz Celowy Bezpłatna Pomoc Prawna MEDIA O NAS DOBRY START 300 PLUS RODZINA 500 PLUS MAPA GMINY GISON CERTYFIKATY KLAUZULE INFORMACYJNE WOJSKA OBRONY TERYTORIALNEJ GEOPORTAL POWIATU KONIŃSKIEGO


        Projekt dofinansowano ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji.
        strzałka do góry